Cap allà als anys 80 va néixer el primer videojoc per ordinador els artistes no tenien la tecnologia digital que tenim ara, i es veien limitat amb la prestació de les seves màquines. Els videojocs igual que la tecnologia també han fet passes gegants i avui en dia ja tenim el privilegi de veure’ls amb 3 dimensions i amb una màxima resolució molt similar ja al món real. Però anys enrere no hi havia tan pixels a disposició dels creadors, i la perspectiva isomètrica era la millor manera de mostrar una sensació de perspectiva i realitat.
Les creacions de pixel art em recorden molt als videojocs que tenia de petita estil Mario Bros, i m’agrada per que les obres de pixel art encara segueixen mostrant-se igual, molt coloristes, gràfics i personatges totalment irreals típics dels dibuixos animats infantils. La tècnica del pixel art es treballa amb programes de gràfics en raster, programes d’il·lustració dibuixant pixel per pixel, feina que requereix molta paciència i dedicació.
Alguns videojocs com Habbo Hotel que esmentat anteriorment al comentari de móns virtuals encara manté la estètica i gràfics del pixel art.
Les creacions de pixel art em recorden molt als videojocs que tenia de petita estil Mario Bros, i m’agrada per que les obres de pixel art encara segueixen mostrant-se igual, molt coloristes, gràfics i personatges totalment irreals típics dels dibuixos animats infantils. La tècnica del pixel art es treballa amb programes de gràfics en raster, programes d’il·lustració dibuixant pixel per pixel, feina que requereix molta paciència i dedicació.
Alguns videojocs com Habbo Hotel que esmentat anteriorment al comentari de móns virtuals encara manté la estètica i gràfics del pixel art.
Aquesta tècnica es podria comparar amb “el puntillisme” en el dibuix artístic a mà, però en comptes de pinzells i llapis, programes d’il·lustració.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada